onsdag 20. mars 2024

Ei bøn for Israel under åtak


        Abraham, Isak og Jakobs Gud, vår Herre Jesu Kristi Far!

        Landet og folket ditt er under åtak, og dei fleste av verdas land vender seg mot dei.

        Difor, ber me: Hald di mektige hand over Israel og Israels folk. Må dei lukkast i kampen mot Hamas, sigra over dei og nedkjempa terroren.

        Me ber spesielt for dei rundt 100 attlevande israelske gislane i Gaza at du skal berga liva deira, og verna dei mot fysisk og psykisk skade.

        Me ber også om at du skal styrka dei kristne kyrkjelydane og dei kristne synagogane  i Israel. Må dei forkynna Kristus med stort frimot, og må Anden din enno ein gong bli aust ut over Jerusalem og alle byar og landsbyar i landet.

        Herre, velsign og bevar Israel. Lat ditt andlet skina over dei, og ver dei nådig. Løft ditt åsyn på dei, og gje dei fred.


Salme 3 er ei salme for slike tider:

2  Herre, kor talrike mine fiendar er!

Mange reiser seg mot meg.

3 Dei seier om meg:

«Hos Gud er det inga frelse for han.»Sela


4 Men du, Herre, er eit skjold for meg,

du er mi ære, du lyfter mitt hovud.


5 Eg ropa høgt til Herren,

og han svara meg frå sitt heilage fjell.Sela

6 Eg la meg ned og sovna,

eg vakna, for Herren held meg oppe.

7 Eg er ikkje redd ti tusen

som samlar seg mot meg på alle kantar.


8 Reis deg, Herre! Frels meg, min Gud!

Du slår alle mine fiendar på kjeven

og knuser tennene til dei lovlause.


9 Frelsa er hos Herren.

Lat di signing kvila over ditt folk!

Ingen kommentarer:

Ei bøn for Israel under åtak

•         Abraham, Isak og Jakobs Gud, vår Herre Jesu Kristi Far! •         Landet og folket ditt er under åtak, og dei fleste av verdas l...