tirsdag 8. mars 2011

Personleg takk og bøn

Kjære Far! Eg er ditt barn. Frelst av nåde, utvald i Jesus Kristus frå æva av. Før eg var avla kjende du meg, og før eg vart til, var eg i dine tankar. Eg er ditt verk, skapt etter din plan, og du elskar meg.

Din nåde er mi gleda, ditt nærvær min styrke!

I kjærleik gav du Sonen din i døden for mine synder og reiste han opp att til mi rettferd. Når eg har han, har eg deg, og når eg har deg, har eg alt. Ingen kan skilja meg frå deg, for du held meg oppe i trua, leiar meg, inspirerar meg, utrustar meg og gjer meg til ein krigar for det gode.

Gje meg eit høgt nivå av tru, fyll meg med Kristi kjærleik, vern meg mot det vonde og bruk meg mektig til dine føremål.

Amen!

Ingen kommentarer:

Ei bøn for Israel under åtak

•         Abraham, Isak og Jakobs Gud, vår Herre Jesu Kristi Far! •         Landet og folket ditt er under åtak, og dei fleste av verdas l...